CONDICIONS DE CONTRACTACIÓ
El present acord regula les condicions generals de compra dels diversos serveis oferts en la present pàgina web per FISIOMÈDIC GRUP, amb domicili en Avda Lluís Pericot, 49-51 baixos de (17003) Girona (ESPAÑA) i, compost per les següents empreses:
- Fisiomedic Girona Group 2013 SL (B55170062)
- Fisiomèdic Clínica Girona SL (B16886152)
- Fisiomèdic Bofill SL (B72479801)
- Fisiomèdic Terres del Ebre SLP (B049616861)
Les oficines centrals de FISIOMÈDIC GRUP estan situades en Avda Lluís Pericot, 49-51 baixos 17003, Girona.
El CLIENT en el moment que completa el procés de registre, i compra/contracta algun dels nostres serveis, accepta i se sotmet expressament a les clàusules especificades a continuació, així com a les condicions d’accés i ús del nostre portal i la seva política de privacitat, accessibles a través de l’enllaç “Política de Privacitat”.
El CLIENT reconeix disposar de capacitat legal suficient per a obligar-se contractualment.
El contracte actual està permanentment accessible en els avisos legals de la nostra pàgina web.
IMPORTANT: Si vostè prem o ha premut la casella durant el procés de compra perquè el servei es pugui iniciar dins del termini del dret de desistiment, vostè ha consentit expressament que el servei objecte del contracte actual iniciï la seva prestació dins del període legal de desistiment (14 dies) pel que, d’acord amb l’article 103.a i 108.4 del Reial decret legislatiu 1/2007, de 16 de Novembre, de Defensa dels Consumidors i Usuaris, quan el servei hagi estat prestat totalment perdrà el seu dret al desistiment i, quan el servei hagi estat prestat parcialment, en cas de desistiment, s’haurà d’abonar la part proporcional.”
1. Preus i impostos
Com a contraprestació pel servei sol·licitat, el CLIENT accepta pagar expressament a FISIOMÈDIC GRUP les quantitats especificades en el moment de la compra segons la relació de preus establerta a la web www.fisiomedicgrup.cat i www.fisiocliconline.es per als serveis escollits.
Els serveis que s’ofereixen en aquesta web estan subjectes a l’Impost sobre el Valor Afegit (IVA), que ESTÀ INCLÒS en els preus que es detallen per a cada servei.
Abans de procedir al pagament del servei sol·licitat, a la pantalla apareixerà el preu final de la compra, que inclourà l’IVA (Impost sobre el Valor Afegit) i les despeses de gestió, si escau, que es reflectiran en l’ordre de comanda en el moment d’efectuar la compra i en la factura.
No s’inclou tot allò que no aparegui especificat en la descripció com a inclòs.
2. Procediment de compra
A través d’aquesta pàgina web només podran realitzar-se comandes per persones físiques majors de 14 anys i societats.
A la pàgina web es detallen tots els nostres serveis de manera individualitzada. El procediment per efectuar i gestionar la compra s’indica a la pàgina web i només cal seguir els passos següents:
a) Des de l’apartat “Reservar Hora” podrà accedir a l’apartat de serveis.
b) Apareixerà una primera selecció per escollir el centre al qual es vol acudir.
c) A continuació, passarà a un panell de selecció on podrà visualitzar els diferents serveis i tractaments disponibles juntament amb el seu preu.
d) Un cop seleccionat el servei, apareixeran els especialistes disponibles per triar, encara que si no té cap preferència no serà necessari seleccionar-ne cap.
e) En seleccionar l’especialista o passar al següent apartat, apareixerà un calendari per poder seleccionar dia i hora. En aquest apartat es podran veure tots els dies i horaris disponibles per al servei desitjat.
f) Un cop s’ha seleccionat centre, tractament, especialista (si escau) i el dia/hora, faltarà el pas final de confirmació de la comanda, on se sol·licitarà el correu electrònic amb una doble finalitat:
a. Si el CLIENT ja és usuari registrat: per identificar-lo i tramitar el servei amb les seves dades.
b. Si el CLIENT no és usuari registrat: per sol·licitar informació addicional i registrar-lo com a usuari web per poder procedir a la tramitació del servei.
g) A continuació, es procedirà a la verificació de la comanda i, un cop tramitat el procés, serà necessari marcar prèviament una casella de verificació de lectura i acceptació dels termes i condicions de venda.
h) A la pàgina web se li facilitaran els mecanismes per efectuar el pagament segons el sistema escollit en cada cas.
i) Un cop introduïdes les dades per al pagament, haurà de confirmar la comanda prement el botó “Comprar”.
j) Un cop premut el botó “Comprar”, es procedirà a la gestió de la comanda.
El CLIENT queda informat que les fotografies i descripcions dels serveis a la pàgina web són una imatge aproximada dels serveis oferts, per la qual cosa és possible que difereixin de l’original. Les descripcions i il·lustracions dels serveis oferts a través d’aquesta pàgina web es realitzen merament a títol informatiu.
3. Disponibilitat i entrega
Els serveis oferts per FISIOMÈDIC GRUP estan disponibles per a la seva contractació des de qualsevol part del món, però cal tenir present que per poder rebre els serveis sol·licitats s’haurà d’acudir presencialment al centre escollit, el dia i hora acordats.
Per tal que en tot moment estigui informat de la gestió de la seva compra, rebrà per correu electrònic un avís de confirmació de la comanda i del pagament.
Així mateix, el CLIENT pot consultar qualsevol incidència amb la seva comanda trucant en horari comercial al telèfon +34 972 21 47 41 o enviant un correu electrònic a atencioclient@fisiomedicgrup.cat
4. Pagament i periodes de pagament
S’accepten les següents formes de pagament:
- Targeta de Crèdit i Dèbit: La transacció es realitza connectant directament amb l’entitat bancària BBVA (Banco Bilbao Vizcaya Argentaria S.A. - A48265169) a través de la seva passarel·la de pagament.
- Transferència bancària: realitzant un ingrés de l’import total de la compra al compte corrent que se li indica.
Un cop realitzat el pagament, rebrà un correu electrònic de confirmació del mateix.
FISIOMÈDIC GRUP no té coneixement de les dades referents a la seva targeta de crèdit. Tots els nostres sistemes de pagament són totalment segurs.
Els pagaments són previs a la prestació del servei, per la qual cosa FISIOMÈDIC GRUP no proporcionarà el servei sol·licitat fins al moment en què hagi rebut el pagament del mateix. FISIOMÈDIC GRUP es reserva el dret a cancel·lar temporalment o definitivament els serveis prestats davant qualsevol incidència en matèria de cobrament dels mateixos.
5. Factures
Rebrà la seva factura de forma presencial al centre on es presti el servei sol·licitat.
En cas de voler obtenir una factura de forma posterior o a nom de la seva empresa, s’ha de posar en contacte amb atenció al client (atencioclient@fisiomedicgrup.cat) per poder gestionar-ho i, si escau, facilitar les dades fiscals necessàries.
El CLIENT és responsable de confirmar la recepció de les notificacions i de comunicar-nos qualsevol modificació sobre les seves dades, quedant FISIOMÈDIC GRUP exonerada de qualsevol responsabilitat derivada per aquesta circumstància.
6. Garantia
A FISIOMÈDIC GRUP ens esforcem per facilitar serveis de la màxima qualitat, tot i que, donada la naturalesa dels mateixos, no podem oferir una garantia de satisfacció. En cas que, per qualsevol motiu, no rebi el servei correctament, haurà de comunicar-nos-ho al més aviat possible indicant-nos la incidència, que intentarem, si es verifica l’error, esmenar amb la màxima celeritat.
7. Devolucions
Donada la naturalesa del servei objecte del present contracte, no és possible efectuar devolucions.
En cas que, per qualsevol motiu, no rebi el servei correctament, haurà de comunicar-nos-ho al més aviat possible indicant-nos la incidència, que intentarem, si es verifica l’error, esmenar amb la màxima celeritat.
8. Dret de desestiment
Té dret a desistir del present contracte en un termini de 14 dies naturals sense necessitat de justificació.
El termini de desistiment expirarà als 14 dies naturals des del dia de la celebració del contracte.
Per exercir el dret de desistiment, haurà de notificar-nos a l’empresa/centre amb què hagi contractat el servei de FISIOMÈDIC GRUP, amb domicili Avda Lluís Pericot, 49-51 baixos, 17003 Girona, correu electrònic: atencioclient@fisiomedicgrup.cat, la seva decisió de desistir del contracte mitjançant una declaració inequívoca (per exemple, una carta enviada per correu postal, fax o correu electrònic).
A continuació, es faciliten les dades de les empreses de FISIOMÈDIC GRUP i un model de formulari de desistiment, tot i que el seu ús no és obligatori.
-
Model de formulari de desistiment
A l’atenció de
Fisiomedig Girona Group 2013, S.L. (B55170062) - FISIOMÈDIC GRUP
Avda Lluís Pericot, 49-51 baixos
17003 Girona
atencioclient@fisiomedicgrup.cat
Per la present li comunico que desisteixo del meu contracte de venda del següent bé:
Rebut/Demanat el:
Nom del consumidor:
Signatura del consumidor
Data
-
Model de formulari de desistiment
A l’atenció de
Fisiomèdic Clínica Girona, S.L. (B16886152) - FISIOMÈDIC GRUP
Avda Lluís Pericot, 49-51 baixos
17003 Girona
atencioclient@fisiomedicgrup.cat
Per la present li comunico que desisteixo del meu contracte de venda del següent bé:
Rebut/Demanat el:
Nom del consumidor:
Signatura del consumidor
Data
-
Model de formulari de desistiment
A l’atenció de
Fisiomèdic Bofill, S.L. (B72479801) - FISIOMÈDIC GRUP
Avda Lluís Pericot, 49-51 baixos
17003 Girona
atencioclient@fisiomedicgrup.cat
Per la present li comunico que desisteixo del meu contracte de venda del següent bé:
Rebut/Demanat el:
Nom del consumidor:
Signatura del consumidor
Data
-
Model de formulari de desistiment
A l’atenció de
Fisiomèdic Terres del Ebre, S.L.P. (B049616861) - FISIOMÈDIC GRUP
Avda Lluís Pericot, 49-51 baixos
17003 Girona
atencioclient@fisiomedicgrup.cat
Per la present li comunico que desisteixo del meu contracte de venda del següent bé:
Rebut/Demanat el:
Nom del consumidor:
Signatura del consumidor
Data
-
Per complir el termini de desistiment, n’hi ha prou que la comunicació relativa a l’exercici per part seva d’aquest dret sigui enviada abans que venci el termini corresponent.
Conseqüències del desistiment:
En cas de desistiment per part seva, li retornarem tots els pagaments rebuts, sense cap demora indeguda i, en tot cas, com a màxim 14 dies naturals a partir de la data en què se’ns informi de la seva decisió de desistir del present contracte.
Procedirem a efectuar aquest reemborsament utilitzant el mateix mitjà de pagament emprat per vostè en la transacció inicial, llevat que hagi disposat expressament el contrari; en tot cas, no incorregirà en cap despesa com a conseqüència del reemborsament.
Si el servei objecte del present contracte hagués començat durant el termini de desistiment d’acord amb l’article 108.4 de la Llei 1/2007 i amb el seu consentiment exprés per a això, podrem retenir la part proporcional corresponent al servei prestat i, en el cas que el servei s’hagi prestat totalment, d’acord amb l’article 103.a de la citada llei, el dret de desistiment no serà aplicable.
9. Perfecció del contracte i modificacions dels serveis
El present contracte es perfeccionarà amb el pagament del servei.
FISIOMÈDIC GRUP es reserva el dret a modificar de qualsevol manera les característiques i condicions dels seus serveis, sempre amb l’objectiu de millorar-los i que suposi un benefici per al CLIENT.
10. Obligacions de les parts
FISIOMÈDIC GRUP es compromet a proporcionar al CLIENT els serveis que hagin estat contractats aplicant la màxima diligència en la prestació del servei, així com a cuidar el manteniment de les instal·lacions necessàries per al funcionament de la xarxa, disposant per a això d’un equip tècnic i informàtic adequat.
El CLIENT es compromet a utilitzar els serveis que se li posen a disposició de bona fe, sense vulnerar les lleis vigents en qualsevol matèria ni infringir drets de terceres persones, així com al pagament del servei seleccionat en el temps i forma fixats en les presents condicions de venda.
FISIOMÈDIC GRUP no garanteix que la disponibilitat del servei objecte d’aquest contracte sigui contínua i ininterrompuda, per circumstàncies originades per problemes en la xarxa d’Internet, avaries en els dispositius informàtics i altres circumstàncies imprevisibles. De manera que el CLIENT accepta suportar dins d’uns límits raonables aquestes circumstàncies.
11. Comunicacions
Totes les notificacions entre les parts es realitzaran preferentment per correu electrònic. El CLIENT és responsable de confirmar la recepció de les notificacions i de comunicar a FISIOMÈDIC GRUP qualsevol modificació sobre les seves dades, quedant aquesta exonerada de qualsevol responsabilitat derivada per aquesta circumstància. En cas de modificació, el CLIENT haurà de comunicar-ho a FISIOMÈDIC GRUP al correu electrònic o telèfons indicats a la nostra pàgina web.
En compliment de l’article 21 de la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i Comerç Electrònic, l’informem que els nostres enviaments comercials i informacions relatives a la nostra web i als serveis que s’hi ofereixen es realitzaran per mitjà de correu electrònic a l’adreça que ens faciliti, sempre amb caràcter revocable. En tot cas, té l’opció de rebutjar les nostres comunicacions comercials enviant un correu electrònic a atencioclient@fisiomedicgrup.cat indicant a l’assumpte la paraula BAIXA.
12. Compromís, acceptació i validesa del contracte
El CLIENT reconeix haver llegit i acceptat les condicions legals d’ús i la política de privacitat de la pàgina web.
El CLIENT reconeix que ha entès tota la informació respecte als serveis oferts a la nostra pàgina web, així com totes les condicions i estipulacions recollides en el present contracte electrònic, per la qual cosa afirma que són suficients per a l’exclusió de l’error en el consentiment del present contracte, i per tant, les accepta íntegrament i expressament.
El CLIENT és plenament conscient que l’acceptació i execució del present contracte tindrà lloc mitjançant el subministrament de les seves dades i la pulsació del botó “Comprar” indicat a la nostra pàgina web i que es perfeccionarà amb el pagament del servei.
13. Normativa aplicable
El present contracte té caràcter mercantil i es regirà i interpretarà d’acord amb les lleis espanyoles.
En el cas que es produeixi qualsevol tipus de discrepància o diferència entre les parts en relació amb la interpretació, contingut o execució del contracte que no sigui solucionada de mutu acord, les parts se sotmetran als jutjats o tribunals que resultin competents en cada cas, sempre que l’usuari sigui consumidor.
En el cas que l’usuari tingui el seu domicili fora d’un Estat Membre de la UE, o que la gestió consisteixi en una compravenda/contractació realitzada per una empresa o professional, ambdues parts se sotmeten amb renúncia expressa a qualsevol altre fur que els pogués correspondre, als Jutjats i Tribunals de Girona (Espanya).
14. Dades personals
Veure Política de Privacitat.
Atenció: Les presents Condicions Generals de Compra han estat actualitzades amb data 09/12/2025. En qualsevol moment podem procedir a la seva modificació, així com variar la relació dels preus i serveis oferts. Si us plau, comproveu la data d’emissió cada vegada que es connecti a la nostra pàgina web per assegurar-se que no s’ha produït cap modificació que l’afecti.